.
.

söndag 12 augusti 2012

Välkomna tillbaka!


Hej igen efter en lång och skön semesterledighet.

Inte ett endaste litet inlägg har det blivit under semestern! Näe, datorn har fått vila och vi har tillbringat hela semestern på vårt sommarparadis där vi i stället ägnat oss åt varandra, sommarhuset, sol och bad, att umgås med släkt och vänner, grillkvällar, utflykter och mycket annat....

En del av detta kommer ni nog få se här på bloggen framöver.



En del av er gamla läsare och även en del nya har under sommaren i stället hittat mig på Instagram, vilket är jättekul! Jag trivs där och önskar er välkomna att följa limestonebythesea.

Men nu när vardagen står för dörren, så kör jag igång bloggen igen. Hoppas att ni gamla läsare vill fortsätta att hänga på och att ni eventuella nya läsare som jag lärt känna på Instagram i sommar vill följa mig här också.

KRAM


8 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Välkommen tillbaka...*ler

Kram

Pernilla På Piazzan

Marthina, Holmbytorp sa...

Såklart hänger vi på! Så skönt att kunna koppla bort och verkligen njuta av ledigheten. Kram, Marthina

Concept_By_Sarah sa...

Välkommen tillbaka i vardagen:-). Visst är det lite vedmodigt att lämna ön? Längtar redan tillbaka:-). Ska bli kul att se lite bilder från er sommar. Vi kommer i slutet av September igen. Ha en bra start och vi hörs, kram Sarah

Helenas enkla vardag sa...

Välkommen tillbaka!! Vad skönt att du varit riktigt ledig!
Vill du vara med i tävlingen så finns det tid än!
Kram Helena

Två Trappor sa...

Så roligt att du är igång igen! Det har varit en fröjd att följa dina inlägg från Öland på Instagram i sommar. Tack för din hälsning hos mig, nu ska jag också kicka igång bloggen efter sommaruppehållet! Yeeehaa! :)
Kram Madeleine

svart vitt och rött sa...

Kul att du är tillbaka! Klart att man hänger på :-)

basichus sa...

Välommen tillbaka i blogland och senare på våra vackra Ön. Har du haft de bra :) det är en fråga som jag inte behöva att fråga hahaha... eller hur?

Kram/Marion

Enkel stil sa...

Klart vi hänger på!
Kram Anita