.
.

onsdag 16 maj 2012

Off we go!



Önskar er alla en skön helg!


KRAM

Victoria



25 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Bär det av till Öland tro?
Så många härliga bilder du visar!
Ha en skön helg!
Kram Suss

Life´s Silverlining and I sa...

Wow vilket collage! Bilden längst ned till höger är så himla fin! På ert hem. Ha en härlig resa! Kram Nilla

Helenas enkla vardag sa...

Ha det underbart i ert paradis!
Kram Helena

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Ha en riktigt fin helg! Första besöket här tror jag, men jag återvänder!

Concept_By_Sarah sa...

Ha en skön helg på ön! Skulle gärna sätta mig i bilen och åka dit, men det är tyvärr lite långt för min del... Vill så gärna se hur renoveringen på vårt lilla hus framskrider men måste vänta lite till... (och vänta är inte min starka sida..). Loppisrunda i sommar låter som en bra idee! Njut av helgen och hoppas ni får fint väder! Kram Sarah

Villa Ryttarängen sa...

Mysigt collage du visar idag. Jag längtar till öland när jag ser det. Ha en skön helg. Kram Pia

Maria - Wikers Liv sa...

Snyggt collage! Ha en underbar helg på ön!
Kram / Maria

Lovely Things! sa...

Ha det nu helt helt underbart på Ön!
Kram Annika

Lovely Things! sa...

Ha det nu helt helt underbart på Ön!
Kram Annika

Lovely Things! sa...

Ha det nu helt helt underbart på Ön!
Kram Annika

House number 11 sa...

Ha en underbar helg!
Kram Jenny

svart vitt och rött sa...

Härligt collage! Ha det gött under de lediga dagarna! Det ser ut så på bilderna att du kommer att få just det också :-) Kram

A House With A View sa...

Häääärligt collage - lovely!!!!

Hoppas ni får det superfint i helgen!!!! Nu måste ju ändå våren komma snart med sol och värme *hoppas*:)

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

Berså sa...

Ha en riktigt trevlig långhelg!

Mariette sa...

Underbara bilder!

Njut av ledigheten!
Här är det jobb as usual!

Kram Mariette

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

detsamma till dig ...och så hoppas vi på fler fina bilder från ert fina, fina sommarhus....
själv jobbar jag en stund på fredag .....men ska njuta av en dag extra ledigt imorgon.

Kram Pernilla på Piazzan

Anonym sa...

Vilka härliga bilder!! Dit vill jag åka, känns lite som en semesterbroschyr och jag blir faktiskt lite avundsjuk! :-)
Ha en riktigt skön helg!
Kram Susanne

Bromans Bravader sa...

Det samma till dig!!!
Kram Jannike

livinganddreams.blogspot.com sa...

Vilken lyx med ett sånt fint hus vid mysiga Byxelkrok! Där var vi förrförra sommaren :) Vi bodde på Hotellet vid hamnen. Hoppas få åka tbx snart igen :)

Jätte fin blogg, här blev det en del sidors bläddrande.. kommer absolut tbx så anslöt mig som medlem!

Hoppas ni har en supermysig helg!
Kram Tess

No 365 sa...

Dine bilder er så flotte og den stemning du gir er virkelig så flott... Ha en god tur og en fantastisk helg! Stor klem til deg og ps: takk for dine fine kommentarer, de blir satt pris på!

Nilla Q sa...

Härligt! Ha en bra helg!

Kram Pernilla

Två Trappor sa...

Ojojoj, så mycket fint på en gång!! Man vill liksom krypa in i varenda en av de där vackra bilderna :) Må så gott och hoppas ni får en underbar helg. Kram kram

design elements sa...

lovely images!

Enkel stil sa...

Så fina bilder! Kan tro att dom alla är från ön. Hoppas ni haft en underbar helg.
Kram Anita

Lisa sa...

Hej!
Läser din fina blogg regelbundet och har nu lämnat en award till dig. Kika gärna in hos mig
Varma hälsningar
Lisa