.
.

söndag 27 maj 2012

Grattis till alla mammor!




Grattis till alla mammor idag!


Jag har börjat dagen med en golfrunda i strålande solsken tillsammans med 3 andra glada mammor.
Jag har också blivit uppvaktad med en vacker orkidé från mina två små fina killar. De var lika lyckliga som jag över att få överlämna den fina blomman. 

Nu skall vi hämta upp yngste sonen som är hos en kompis och badar i deras pool,
och sedan blir det grillkväll med familjen.

Önskar er en fin dag!

KRAM


Victoria




3 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Låter som en härlig Mors Dag, kram

Helenas enkla vardag sa...

Vad roligt att du också hållit på med truppgympa!
Min dotter fick provträna förra sommaren och sedan tog de in 14 av 60 barn! Och hon kunde hoppa över nybörjar gruppen, så det har gått riktigt bra för henne måste jag säga!
Ha en fin grillkväll!
Kram Helena

Enkel stil sa...

Vilken skön morsdag!
Kram Anita