.
.

torsdag 5 april 2012

I påskägget?

Snart bär det av till ön igen och denna gång för att fira påsk (och jobba med huset förstås:).

Det är lite speciellt att komma till ön i påsk, dels då det blivit lite av en tradition att fira där samt att ön vaknar till liv. Från att det under vintern har varit i stort sett öde, och att man då njutit av ensamheten och stillheten, så är det kul nu när sommargästerna öppnar upp sina hus, caféerna öppnar för säsongen, butikerna fyller på i hyllorna och det börjar spira i markerna och kvällarna är ljusare längre! Härligt! Då startar liksom sommarsäsongen.

Då min klocka gick sönder för ett tag sedan så önskar jag mig någon av dessa i mitt påskägg.
Vad tycker ni, vilken är snyggast?












Alla dessa finingar går att köpa här.



GLAD PÅSK till er!




KRAM

Victoria

12 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Oj får du påskpresent hihi jag gillade 1 och3 bäst. Vi är på väg till Småland nu vi. Låter verkligen härligt att vara på ön nu. Hälsa från mig :-) kram

Life´s Silverlining and I sa...

Vad nyfiken jag blir på armbandet! Kram

Villa Ryttarängen sa...

2:an och 4:an gillar jag. Ha det bra på Ön. Ångrar att vi inte åkte dit som vi tänkte i alla fall. Kram Pia

Helenas enkla vardag sa...

1an gillar jag nog bäst, tror jag!! Alla var fina!
Ha det bra på ön, hoppas ni inte får ngn snö!!
Kram Helena

Enkel stil sa...

Hoppas påskharen kommer med någon av dom fina Triwaklockorna till dig.
Skön Påsk / Anita

Bromans Bravader sa...

Svårt, men jag tror att jag tycker mest om nummer ett eller två.
Kram Jannike

House number 11 sa...

Ja, vad fina de är, men ettan eller tvåan är favoriter!
Hoppas ditt ägg innehåller vad du vill ha!
Glad påsk
Kram Jenny

Två Trappor sa...

Oj, svårt val! Alla är jättesnygga men jag föll nog mest för nr 1. :) Önskar dig en fin påsk på ön! Kram

Josefine sa...

Åh vilka fina klockro! Helvitt kan verkligen vara fräscht :)

Jag skulle vilja tipsa om min sida där jag säljer fina silversmycken www.jvalleytwig.se , just nu med påskrabatt dessutom :) Hade varit kul om du hittade en favorit inför sommaren vettja :)

Ha det bra och GLAD PÅSK!

Hemma på Sjuan sa...

Gillade de vita klockorna.
Hoppas ni får en riktigt skön helg med lite ledighet och inte bara jobb.
Kram Suss

dianasdrommar sa...

Den översta faller mig i smaken :) Ha en härlig långfredag kram Diana

Maria - Wikers Liv sa...

Nr 1 och 3!
Vill oxå ha ny klocka! De där är så fina!
Njut helgen med de dina!
Kram och Glad påsk!