.
.

lördag 24 september 2011

Sköna lördag!

Äntligen är det lördag! Den här veckan har jag längtat till lördag av flera olika orsaker. Som vanligt är det ju den bästa dagen i veckan, men förutom det så fick jag några timmar för shopping i city och solen värmde gott (kom förstås hem med lite nytt till höst- och vintergarderoben). Utöver detta har jag glada barn som varit på skoj kalas och att åkt bräda i skateparken. Och så förstås, bäst av allt så kommer maken hem efter en vecka i USA. Jag ser fram emot en skön kväll och god mat o dryck (innan maken somnar i soffan av jetlag). I morgon ska vi på höstmarknad, återkommer säkert med lite pics därifrån, det brukar vara fint.

Ps. just det, jag köpte även dessa vackra vita dahlior på torget...

Önskar er alla en fortsatt skön lördag!

<> Victoria


Inga kommentarer: